اینم ازسری جدید عکسهای زیبا ازبارش برف در ماسوله....(خودم رفتم و گرفتم - شیمی جا خالی)

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت16:37---2 آذر 1393
سلام داداش سجاد خسته نباشین.ممنون ازپیش بینی های دقیق و عکس های زیباتون
پاسخ: سلام ریحانه خانوم.مرسی شما لطف دارین.خواهش می کنم.


گیل هوا
ساعت10:39---17 آبان 1393
حامد جاااااااااااان

hamed
ساعت23:16---16 آبان 1393
سلام یاسر جان
درباره او قسمت سختی کار خواستم بگم اون سختی کار واسه خانم ها تو سازمان ها و شرکت های ... انجام میشه اما تو آم ........ ش رعایت نمیشه سختی کار 20 سالگی واسه بازنشستگی نمیدن تا 30 سالگی باید کار کنند که خودتم میدونی!!!


سیدیاسر
ساعت13:09---16 آبان 1393
سلام مونا خانوم --خدارو شکر که خانوما بیست سالگی بازنشست میشن بازم سختی کار میخواین?
پاسخ:آفرین آفرین آها آها هَنه بوگو خخخخخخخخخخ


مونا
ساعت17:13---15 آبان 1393
بله دیگه ! من در ارتفاعات تدریس میکنم و گرفتن سختی کار واسه من حلاله حلاله اما واسه شما .... !!! با تشکر از شما دوست عزیز
پاسخ:سلام، باشه واسه ما حلال نیست دیگه!!! الله اکبر.خواهش میکنم لطف دارید.


مونا
ساعت1:26---15 آبان 1393
سلام همکار محترم !
خدا قوت .... من یه درخواستی داشتم... میگم حالا شما که دارین زحمت میکشین اعلام هواشناسی میکنین ، بی زحمت پیش بینی هوای امامزاده هاشم رو هم بگین. چون من امروز از رشت که داشتم میرفتم سرکار ، هوای رشت فقط بارونی بود اما امامزاده هاشم برف میومد و مدرسمون تعطیل شده بود !!! در ضمن تشکر از سایت خوبتون.
پاسخ: سلام مونا خانوم.ممنونم ازلطفتون.منظورتون چهارشنبه صبح بود دیگه؟خب من عرض کردم تو ارتفاعات ومناطق جنوبی شهر رشت احتمال بارش برف داریم.جالبه پس تعطیل شدین.مدرسه شما تو ارتفاعات قرار داره؟خخخخخخخخ به هرحال باشه چشم اعلام میکنم.


hamed
ساعت22:26---14 آبان 1393
ﺟﺎااﻥ ﺑﺮﻑ ﻗﺮﺑﺎﻥ

ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻳﺒﺎﺳﺖ ﺳﺠﺎﺩ ﺟﺎﻥ
پاسخ: سلام حامد جان.تی جا خالی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393برچسب:, | 21:26 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |