آخرین خبرها از موج بی نظم ما.....

باسلام خدمت همه شما عزیزان. امروز حسابی تابستون بودش.در مورد امروز که از روزها قبل توضیح دادم واما فردا....

من فقط اینو بگم بر اساس جدیدترین آپدیت نقشه ها بنده بازهم امیدوارم اطلاعیه قبلی من درمورد پنجشنبه به وقوع بپیونده،به خصوص دربازه ی زمانی بعدازظهر پنجشنبه تا اوایل صبح جمعه شانس بارش حتی در برخی از نقاط گیلان بصورت آبگرفتگی به علت رگباری بودن بارشها هم وجود داره رو بتونیم داشته باشیم و وزش باد.متاسفانه هسته بارشها رفت رو مازندران،بقیش دیگه دست خداست.من دیگه تمام تلاشمو کردم انشاالله از شهرهای مختلف استان گیلان خبرهایی بشه ومن شرمنده شماها نشم.واقعاً این موج بی نظم وبی ثبات رفتار کرد هر روز یه قیافه !!!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت20:04---4 مهر 1393

پاسخ:سلام.بسم الله.خخخ خخخ خخخ


ناهید رشت
ساعت20:04---4 مهر 1393
لایک
پاسخ: سلام ممنون ناهید خانوم.


ملاحت
ساعت20:03---4 مهر 1393
فقط بارون نیاد حوصله بارون ندارم
پاسخ:سلام حالا کجاشو دیدید!!! هفته آینده رو میگم.از اواسط هفته.دوشنبه به بعد....


هدیه
ساعت20:02---4 مهر 1393
به امید خنکی پایدار
پاسخ:سلام.انشاالله.موجهای اوایل مهر که از مدتها قبل وعده داده بودم دارن میان هدیه خانوم.هفته آینده رو نیگاه کن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, | 22:17 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |