ناپایداری ها کاهش می یابند.....

خوشا به حال اونایی که برف دیدن.....خوشا به حال اونایی که برف رو لمس کردن.....گفتم من نگران دما هستم.....بارشها عالی خواهد بود......اما دماها لب مرزی.....خب بگذریم.

 

 

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت همه گیلانی های عزیز.

 

خدمت شماها عرض کنم امروز یعنی یکشنبه در بیشتر نقاط استان با وجود ماندگاری این پرفشارسردِ نامرد بر روی سطح زمین، بارش باران و درمناطق مستعد بارش برف و یا تگرگ رو داشتیم.خب دیگه آخراشه.از فردا صبح انشاالله از سمت غرب استان کاهش ابر اتفاق میفته.بعد از چند روز غیبت خورشید خانوم به گیلان سر خواهد زد.با شیب بسیار ملایم دما افزایش پیدا میکنه ولی شب ها بسیار سرد.هرچند امروز تو برخی از نقاط به علت کم شدن موقت ضخامت ابرها خورشید خانوم رویت شد.فردا و پس فردا (سه شنبه)درمناطقی که برف بر روی زمین نشسته یخبندان خواهد بود.سیستم دیگری که اصلاً قوی نیست  و زودگذرم هست به نظر میرسه از پنجشنبه استانمون رو تحت تاثیر خودش قرار بده و موجب بارش های پراکنده ای در سطح استان بشه.نقشه GFS هم فعلاً حرفهای منو تایید میکنه.

 

(برخی از الگوها از چهارشنبه غروب و شب ورود موج رو میدونن،به هر حال باید بررسیش کنم.)

 

 

 

 

 

اینم آخرین تصویر دریافتی از ماهواره(یکشنبه شب)

 

 

 

(نگاه دور)

 

براساس الگوهای بلندمدت فرانسه که در تصویر زیر مشاهده میفرمایید سرمایی رو برای اواسط اسفند ماه،روی دریای خزر آورده که میخواد به سمت گیلان رخنه بکنه، گیل هوا فعلاً تایید نمی کنه.بریم جلو ببینیم خدا چی میخواد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, | 20:42 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |