نقل قول یکی از دوستان خانم پرستو مولایی: میشه بیشتر خودتون رو معرفی کنید؟ادامه مطلب

خب تاحدودی خودم رو معرفی کردم که.اشکال نداره.چشم.سلام به همه شما دوستان.بنده سید سجاد حاتم زاده متولد 31 4 1366 هستم.بچه رشتم.لیسانس مدیریت دارم وآموزگار پایه چهارم تو فومنم.و......باور نمیکنید از بچگی عاشق تغییرات هوا بودم.حرکت ابرهارو دوس دارم.صاعقه دیگه نگو.چندتاشون رو سر فرصت میذارم کیف کنید.عاشق حرکت اون ابرهاییم که میخوان وارد استان بشن.مثلاً همین چهارشنبه که کم کم ابرها با ارتفاع پایین مهمون ما هستند وبه دنبال اون بارش زیبای بارون.(ابرهای نیمبو استراتوس).بعدش..... فعلاً مجردم... ببخشید از دهنم پریدزبان درازی


نظرات شما عزیزان:

آناهیتا
ساعت19:51---25 شهريور 1393
خونه تون کجاست ؟
پاسخ:سلام.نزدیک میدان رازی


آرین
ساعت19:50---25 شهريور 1393
ممنونم بابت اطلاعات آقای ویدر من
پاسخ:سلام.خواهش میکنم وظیفمه.


پرستو مولایی
ساعت19:48---25 شهريور 1393
ممنونم آقای مجرد
پاسخ:سلام. خخ خخ خخ قربانت


یاسر
ساعت1:09---25 شهريور 1393
نگران نباش داداش زن میبری
پاسخ:سلام -انشالله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:, | 21:50 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |